Subject: Rummu alevik Tee nr 17 Tööloa taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Martti Lilleste'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 15:50:40 +0300

Tere!

Saadan Liiklusvälise tegevuse loa taotluse teostamaks töid Tee nr 17 Keila
– Haapsalu km 20.311.

Olemasolevate Telia ja ELASA maa-aluste kaevude lahtikaevamine. Tööde
teostamise aeg 30.05.2024

Lisasin taotlusele ka kinnitused:

a) Kinnitame, et tööde käigus ei asendata olemasolevaid kaevusid ning
rajata uusi trassi.

b) Kinnitame, et tööde käigus ei muudeta olemasoleva kaevude ja/või
trasside asukohti.

c) Kinnitame, et tööde lõppedes taastatakse kahjustatud teemaa haljastus
kasvumulla ja muruseemnekülviga.

d) Kinnitame, et tööde käigus ei kahjustata riigiteid või selle juurde
kuuluvaid muid rajatisi.

Lugupidamisega

Harri Kinkar

AS TELCO

tel. 6558 205

+372 56 472 651

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]